4 octombrie 2013

Casă de piatră familiei Vinczeffy!

Pe Lori şi Ionela i-am cunoscut în 2012 la evenimentul "Nunta noastră". Le-am dat atunci o carte de vizită. Ionela a fost cea care a luat cartea de vizită spunându-mi, uşor îngrijorată: "Avem nevoie de un maestru de ceremonii care să ştie şi limba maghiară. În cazul nostru este vorba despre o nuntă mixtă." Iar eu am răspuns: "Semmi baj. Tudok magyarul is!" Ne-am despărţit fără să stabilim vreo întâlnire. Peste câteva săptămâni, alt târg al organizatorilor de evenimente, acelaşi cuplu: Lori şi Ionela. De data aceasta nu a mai fost nevoie de carte de vizită. În câteva zile ne-am întâlnit. A fost cum se spune "prietenie la prima vedere". Lucru pentru care le mulţumesc. Un mare mulţumesc şi pentru încrederea acordată.  Lori şi Ionela s-au căsătorit pe 8 iunie 2013. Casă de piatră!

Pentru început vă introduc în atmosfera petrecerii graţie unui filmuleţ postat pe net de Tibi Pal! În curând vine şi videoclipul cap-coadă. Vizionare plăcută!   

Echipa "tehnică": Dj - Tiberiu Pal, Plusaudio
                          Foto - Florin M. Faur, ZoOom Studio
                          Video - Adrian Movilă, ZoOom Studio
                          MC / Staroste / Házigazda - Emil Sabău


Un comentariu:

Jade Graham spunea...

am luat cu mine câte un minut din fiecare dans magic la care am fost martor în acest sezon. Am pus mai apoi filmuleţele cap la cap şi a ieşit următorul clip plin de momente unice. inchirieri limuzine bucuresti